Priprave U15-U17 2017

Pripravljalno obdobje na novo tekmovalno sezono se preveša v drugo polovico in to je čas, ko gremo poganjat pedala v južne kraje.

1.dan – petek 17.2. (poročilo Rok in Jernej)
Letošnje priprave smo začeli v Divači od kjer smo se podali s kolesi na pot proti Istri. Med potjo smo prestopili mejo s Hrvaško, nato pa nadaljevali pot proti Istrskim toplicam. Nekaj kilometrov pred hotelom smo imeli bližnje srečanje z avtobusom, a k sreči smo jo vsi odnesli brez posledic. Ob prihodu v hotel so nas lepo sprejeli ter nas nastanili po sobah.
prevožena trasa

2. dan – sobota 18.2. (poročilo Jan in Tine)
Zjutraj smo se zbudili nekaj minut do sedmih in se nato odpravili na jutranji tek in zraven opravili še gimnastične vaje.
Po teku smo šli na zajtrk. Po zajtrku pa smo se odpravili na kolo in naredili približno 72 km. Naša pot je potekala po Istri. Po končani poti smo imeli kosilo in po kosilu nekaj odmora.
Ob treh smo se nato še enkrat odpravili na kolo, do umetnega jezera in naredili še dodatnih 25 km. Ko smo prišli nazaj smo se odločili da, gremo v bazen.
Po bazenu je sledila večerja nato pa smo si v ,,predavalnici,, ogledali še kolesarske posnetke.
Po tem je sledilo še malo zabave in spanje.
prevožena trasa dopoldne in popoldne

3. dan – nedelja 19.2. (poročilo Špela in Aleš)
Zjutraj ob sedmi uri odpravili na krajši tek, kasneje pa še na nekoliko daljši trening s kolesom. Naredili smo okoli 70km. Ko smo se vrnili v hotel smo hitro pojedli kosilo, nato pa smo šli gledati dirko na Motovun. Takoj ko so kolesarji šli mimo nas, smo se odpravili naprej proti Poreču, kjer je bil cilj dirke. Namesto popoldanskega treninga smo se odpravili na skalo nad hotelom. Po večerji pa smo izbrali najbolšo kreacijo za novi dres za katerega je vsak naredil svoj predlog. Sledil je še ogled video posnetkov o različnih velikih dirkah.
prevožena trasa

4. dan – ponedeljek 20.2. (poročilo Tilen in Nuša)
Zjutraj smo začeli z jutranjim tekom na skalo nad hotelom. Po teku smo odšli na zajtrk. Ko smo se najedli, smo imeli počitek. Po počitku je sledil trening kjer smo prevozili 70 km. Ko smo končali s treningom, smo se šli preobleči ter odhiteli na kosilo. Po kosilu smo imeli počitek kjer smo se igrali igrico, ki se imenuje piksna. Prišli so trenerji in namesto da bi šli na kolo smo se povzpeli peš pogledati jame. Ko smo prišli nazaj v dolino smo se še nekaj časa igrali potem pa je sledila večerja. Po večerji smo se zbrali in razdelili prislužene nagrade. Tisti, ki so bili največkrat na treningu in tisti, ki so pridno redno oddajali plane treningov, so dobili največ. Potem pa smo šli vsak v svoje sobe spat.

5. dan – torek 21.2. (poročilo David)
Kot vsako jutro smo se tudi tokrat odšli na jutranji tek. Po teku in gimnastičnih vajah smo se podali na zajtrk. Sledilo je pakiranje in praznenje sob. Nato smo se podali domu naproti. Kolesarili smo po poti po kateri smo prišli. Ko smo prispeli v Vipavo smo se preoblekli in šli v gostilno na pico. Po pici smo odšli domov.